Huisstijl en drukwerk

Uw Smoel heeft een Doel
Stel: vandaag schudt je de hand van een potentiële klant. Maar morgen laat je voor een aardig bedrag je gezicht cosmetisch aanpassen. Overmorgen moet je dan opnieuw kennismaken met je prospect.
Want die persoon had jou natuurlijk totaal niet herkend. Je voldeed niet aan het verwachtingspatroon. Bovendien liep het eventueel aanwezige vertrouwen schade op. En dat leidt niet tot verkoop.

Een bedrijf heeft ook een eigen gezicht en is daardoor herkenbaar. Maar vaak wordt dat niet goed verzorgd. De meeste ondernemers zien er het belang niet van in en denken bijvoorbeeld dat voldoende adverteren vanzelf leidt tot herkenning. Dat gaat niet lukken als de advertenties niet op elkaar lijken. Of als ze niet opvallen. Als ze de doelgroep niet treffen. Weggegooid geld!

Ontwerp van eigen huisstijl

Een verzorgd gezicht
Het gezicht moet er altijd even fris en verzorgd uitzien. Dus je logo moet geschikt zijn voor toepassing op alle huisstijldragers. Van visitekaart tot vlag, van gravure op pennen tot lichtreclame.
Ook op het beeldscherm, op je auto (belettering) of zelfs eventueel in je schilderwerk moet je huisstijlkleur natuurlijk goed uit de verf komen.

Een eenduidige uitstraling bereikt je alleen met interne discipline in combinatie met de ondersteuning van professionals. En die laatste, die heb je nu gevonden!

Webcase: voor (doel groep) gerichte huisstijl en grafische communicatie. Kijk voor referenties op de website van Webcase.

Meer informatie?
Stuur een mailtje of bel naar 0345-535307.
Dan nemen we snel contactmet u op.